پرسش‌های متداول

هزینه ارسال کالا به تمامی نقاط ایران با قیمت ثابت 30 هزار تومان محاسبه میگردد.

وارد پروفایل کاربری خود در سایت آماژه شوید. روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید و یا با کارشناسان پشتیبانی فروشگاه آماژه تماس بگیرید.

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

سیستم هوشمند دیجی کالا، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید دیجی کالا باشد…

7 روز ضمانت بازگشت کالا در این روش نیز وجود دارد. برای مرجوع کردن این اقلام لازم است تا درخواست مرجوعی خود را به صورت آنلاین از طریق حساب کاربری تان ثبت نمائید. هماهنگی دریافت کالای شما پس از بررسی و تائید توسط واحد خدمات پس از فروش دیجی کالا، از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

توجه داشته باشید که برخی کالاهای آرایش و بهداشتی شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالا نمی باشد.

زمانی که سفارش در مرحله ارسال قرار می گیرد، پیامکی جهت اطلاع رسانی برای مشتری ارسال می شود که حاوی کد دریافت کالا می باشد. همچنین امکان مشاهده این کد در قسمت جزئیات سفارش حساب کاربری وجود دارد. ماموران ارسال فروشندگان موظف به دریافت این کد می باشند و ثبت این کد به منزله تحویل کامل سفارش به مشتری قلمداد می شود. لذا خواهشمند است این کد را تا زمان تحویل گرفتن کالا نگهداری نموده و به مامور تحویل ارائه نمایید.

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید.

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

شما میتوانید محصولات خود را از طریق سامانه پیامکی فروشگاه آماژه خرید کنید.

جایگاه محتوای شما