ماسک آبرسان مو بناکور شوارتسکف 200 میلی لیتر

Schwarzkopf Moisture kick treatment – 200ml Schwarzkopf Moisture kick treatment – 200ml
دسته‌بندی: , شناسه محصول: H0100603

ماسک آبرسان مو بناکور شوارتسکف 200 میلی لیتر: ماسک آبرسان […]

618,000تومان

ناموجود

تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت بازگشت
ضمانت اصل بودن کالا

محصولات مرتبط

توضیحات محصول

Schwarzkopf Moisture kick treatment – 200ml

ماسک آبرسان مو بناکور شوارتسکف 200 میلی لیتر:

ماسک آبرسان مو بناکور شوارتسکف 200 میلی لیتر یک محصول از برند شوآرتسکف می باشد که موها را عمیقا آبرسانی و ترمیم کرده و در نتیجه، سلامت، درخشش و حالت پذیری آن را افزایش می دهد .

امروزه با توجه به آلودگی های محیطی از جمله آلودگی هوا، روپوش سر و در نتیجه تغذیه نامناسب، خشکی مو از عوامل بسیار شایع برای خانم ها میباشد که ضرورت حل این معضل برای خانم ها بسیار زیاد است.

در نتیجه رو به ترکیبات عجیب و غریب میان مواد خوراکی ( که در برخی سایت ها با نام درمان خانگی خشکی مو توصیه شده) آورده و آنها را به موهای خود میزنند به امید اینکه مشکل خود را مرتفع کنند. اما این راه حل ها نه تنها صحیح نیست و باعث هدر رفتن مواد مصرفی بوده که در برخی موارد به ریزش مو نیز منجر میشود.

محصول بی نظیر شوارتسکف آلمان با نام تجاری بناکور پس از بررسی علت های اصلی خشکی مو و عدم آبرسانی به تارهای مو که سبب شکنندگی میگردد ماسک آبرسان مو بناکور را روانه بازار کرده تا گام بلندی در راستای تحقق موهای سالم و زیبا برداشته باشد.

ماسک آبرسان مو بناکور به خاطر داشتن پانتنول و کراتین هیدرولیز شده، موها را عمیقا آبرسانی و ترمیم کرده و در نتیجه، سلامت، درخشش و حالت پذیری آن را افزایش می دهد. Schwarzkopf Bonacure Bonacure رطوبت رطوبت بارگذاری ماسک و مرطوب کننده مو در عمق. قدرت و انعطاف پذیری مو را افزایش می دهد، نرمی مو را می دهد. به شما امکان می دهد که بتوانید مو را کنترل کنید. مو را به نظر می رسد سالم تر و زنده تر است.

Schwarzkopf Bonacure رطوبت هیالورونیک بارگیری ماسک ترمیم شده محتوای هیدرولیز شده کراتین مو و خوراک، روشنایی و صاف کردن قطر مو را قادر می سازد تا انعطاف پذیر تر و قوی باشد.

Schwarzkopf Bonacure Bonacure رطوبت نصب رطوبت استفاده از محصول با حوله، مو را به موها اعمال کنید. صبر کنید 5-10 دقیقه، به طور کامل شستشو دهید.

بررسی تخصصی

Schwarzkopf Moisture kick treatment – 200ml

دیدگاه کاربران